На цій сторінці Ви можете знайти відповіді на всі типові питання, що були поставлені нам від викладачів та студентів. Тож перш ніж звернутись зі своїм питанням до нас, спробуйте знайти відповідь серед питань, що найчастіше задаються.

Типові питання від викладачів стосовно організації дистанційного навчання

  • Як створити новий електронний курс в системі Moodle для його наповнення?

Електронні курси в навчальній системі створюються виключно адміністратораторами навчального сайту на вимогу викладачів-розробників або ж згідно витягів з РНП для наявних студентів. Якщо Ви плануєте розробляти електронний курс, зверніться будь ласка, в Центр дистанційного навчання (наші контакти).

  • Як наповнити курс чи відредагувати вже додані матеріали?

Відповіді на всі питання, що стосуються проектування електронного курсу містяться у спеціально розробленому Центром дистанційного навчання курсі “Проектування електронного курсу” для викладачів, де вже містяться всі інструкції з скріншотами як додавати (редагувати, видаляти, переміщати) той чи інший вид ресурсу (діяльності). Перейти до курсу. Також Ви завжди можете звернутись за індивідуальною консультацією в Центр дистанційного навчання (наші контакти).

  • Як апробувати електронний курс?
 Для апробації електронного курсу обов’язковим є проходження курсів підвищення кваліфікації в Центрі дистанційного навчання, де електронний курс проходить всі етапи розробки та апробації. Апробація курсу складається з трьох основних елементів: оцінка шляхом анкетування студентів, які навчалися за даним курсом, а також результатів науково-змістовної та методичної експертиз. Також нагадуємо, що необхідною умовою отримання балу в рейтингу викладача є атестований розроблений електронний курс (курси).
  • Чи можна працювати з студентами із дому?

Так, Ви можете працювати з студентом з будь якої точки, де є доступ до Інтернету та пристрій для входу на навчальну платформу.

  • Як відбувається захист курсових проектів (робіт) та зберігання пояснювальних записок студентів?

Захист курсових проектів (робіт) відбувається в режимі on-line. Для цього необхідно призначити та оприлюднити дату захисту роботи (проекту), вийти у визначений час на on-line зв’язок (необхідно мати гарнітуру – мікрофон, веб-камеру, навушники або колонки) за допомогою засобів навчальної платформи. Якщо у Вас не має потрібної гарнітури Ви можете проводити захист у Центрі дистанційного навчання. Студент надсилає скановані зображення всіх сторінок пояснювальної записки, де повинен бути його підпис, дані сторінки друкуються та здаються в архів з записаним на диск файлом пояснювальної записки.

  • Де брати відомості для студентів, що навчаються дистанційно?

Відомості для студентів, що навчаються дистанційно друкують та видають на кафедри для заповнення працівники деканатів відповідних Інститутів. У випадку, якщо студент по першій відомості не склав дисципліну, то у період перездач Вам буде надано відомість №2. Детальнішу інформацію стосовно відомостей просимо дізнаватись у відповідних деканатах.

  • Студент нічого не здає та не заходить в курс. Що робити в такому випадку?

Написати студенту мотиваційного листа, поцікавитись чи є певні труднощі у студента з вивченням дисципліни. У випадку ігнорування Ваших повідомлень, звертайтесь в Центр дистанційного навчання (наші контакти).

Типові питання від студентів стосовно організації дистанційного навчання

  • Чи можна, будучи студентом очної форми навчання перевестись на дистанційне навчання?

Перевестись на дистанційне навчання повністю можуть тільки студенти заочної форми навчання (студенти технічних спеціальностей, для яких передбачено виконання лабораторних робіт на спеціальному обладнанні повинні приїжджати в ІФНТУНГ один раз на рік для відпрацювання всіх лабораторних робіт). Студенти очної форми можуть включати у навчальний процес елементи дистанційного навчання для самостійного вивчення дисциплін, перездач виключно з дозволу викладача, завкафедрою, директора Інституту, керівника ЦДН та проректора з НПР.

  • Яка плата за рік навчання дистанційно?

Оплата за рік навчання така ж як і для заочного відділення відповідних спеціальностей. Вартість навчання можна дізнатись за номером телефону 034(2) 72-71-36 (Лабораторія організації практик і зв’язків з виробництвом) або на сайті ІФНТУНГ в розділі “Абітурієнтам”.

  • Де отримати реквізити на оплату  за навчання?

Переглянути реквізити на оплату за навчання можна за посиланням або за номером телефону 034(2) 72-71-36 (Лабораторія організації практик і зв’язків з виробництвом) чи 034(2) 50-59-41 (Центр дистанційного навчання).

  • Чи можна перезарахувати предмети, котрі вже вивчались мною в коледжі чи технікумі?

Так, предмети, котрі вже вивчались Вами можна перезарахувати. Для цього необхідно написати заяву на перезарахування (приклад заяви) та додати до заяви копію додатку (з оцінками) до документа про здобуту Вами освіту. З написаною заявою необхідно звернутись до викладача дисципліни, яку Ви плануєте перезарахувати. Всі дисципліни перезараховуються до початку екзаменаційної сесії.

  • В кого зберігається моя заліковка на період навчання та хто повинен підписувати її у викладачів по закінченню вивчення предмету?

Залікова книжка студента дистанційної форми навчання зберігається в деканаті відповідного інституту та заповнюється методистами інституту на основі отриманих екзаменаційних та залікових відомостей згідно наказу ректора №09 від 12 лютого 2016р.

  • Я загубив (забув) пароль. Куди звернутись за відновленням?

Для відновлення авторизаційних даних пишіть на електронну адресу cdn.ifntung@gmail.com або дзвоніть за телефоном 066 204 50 24 (Viber).

  • Викладач не відповідає на питання у форумі, не перевіряє роботи, не заходить на сайт. Що робити?

Звертатись за телефоном 066 204 50 24 або писати на електронну адресу cdn.ifntung@gmail.com